Maliskylän nuorisoseura ry on kaikille kyläläisille avoin seura.
Toimintaan on jokainen tervetullut ikään katsomatta, joten jäsenyys on avointa aikuisten lisäksi myös lapsille ja nuorille. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan toimintaan, ota yhteyttä tai tule mukaan vuosittaiseen syyskokoukseen.

Myös kevätkokous on kyläläisille avoin. Ilmoitamme päivämäärän Nivala-lehdessä, verkkosivuillamme sekä Facebook-tilillämme kokouksen lähestyessä. Tervetuloa mukaan hyvähenkiseen ja rentoon porukkaan!

Joka syksy järjestettävässä kaikille avoimessa syyskokouksessa päätämme seuraavan vuoden jäsenet ja vuoden vaihtuessa pidämme järjestäytymiskokouksen, jossa valikoimme heidän roolinsa seuran toiminnassa. Alta löydät listauksen tämän hetkisestä jäsenistöstämme.

Maliskylän nuorisoseura ry on perustettu vuonna 1907.
ja rekisteröity yhdistysrekisteriin 5. heinäkuuta 1945.

Nuorisoseura omistaa yhdessä Maliskylän maamiesseuran (20%) ja Maliskylän keskustan paikallisosaston (10%) kanssa Liittolan talon.

Maliskylän nuorisoseura ry:n jäsenet vuonna 2024:

Anu Mörsky
Puheenjohtaja/Liittolan vuokraus